Apakah iontophoresis dan Bagaimana untuk Menggunakan Ia?

Apakah iontophoresis dan Bagaimana untuk Menggunakan Ia?

Iontophoresis menggunakan alat untuk rawatan anda yang tidak menghairankan bernama Peranti iontophoresis. The iontophoresis Peranti yang dibina untuk menyembuhkan peluh berlebihan di tangan dan kaki yang dipanggil hiperhidrosis. Peranti menggunakan penghalang air yang mempunyai arus elektrik kecil yang menembusi permukaan kulit. Iontophoresis adalah bagi orang-orang yang cuba untuk menghentikan peluh berlebihan dengan menggunakan antiperspirants untuk mengetahui mereka memerlukan penyelesaian yang lebih kukuh. Menurut Akademi Dermatologi Amerika iontophoresis mempunyai kadar kejayaan lebih daripada 80% apabila digunakan dengan betul. Ahli-ahli sains tidak 100% pasti mengapa iontophoresis berfungsi tetapi konsensus umum adalah bahawa campuran elektrik zarah semasa dan mineral di dalam air menguatkan kulit apabila digunakan bersama-sama. Selepas kulit adalah lebih sukar ia akan menghalang pengeluaran peluh di kawasan itu membongkok peluh berlebihan.

Bagaimana untuk menggunakan iontophoresis berkesan? Ia tidak keras seperti yang anda fikirkan. Anda akan meletakkan tangan atau kaki anda dalam dulang cetek air disambungkan ke peranti iontophoresis itu. Rawatan berlangsung kira-kira 30 minit semasa peranti ini menghantar cas elektrik melalui air di dulang. Anda boleh melakukan ini secara tetap sehingga tangan atau kaki anda telah berhenti berpeluh berlebihan. Sebaik sahaja anda sampai ke mana mahu anda akan membangunkan jadual kepada berapa kerap untuk menggunakan peranti. Setiap sekali-sekala air keluar dari paip di kawasan anda mungkin tidak berkesan kegunaan anda. Apabila ini berlaku menambah satu sudu teh sokongan soda dalam air dan yang akan menyelesaikan isu ini. Ia berlaku di kawasan-kawasan di mana air adalah terlalu lembut untuk bekerja dengan iontophoresis.

Iontophoresis adalah cara yang berkesan untuk menghentikan peluh berlebihan. Hanya ekor jangan bimbang jika tangan anda berasa terlalu kering selepas rawatan hanya memohon beberapa losyen dan tangan anda akan kembali dengan cepat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar