New Remedy Sleep Semula Jadi - Wonder Herb Dari Amazon

New Remedy Sleep Semula Jadi - Wonder Herb Dari Amazon

Kepentingan Tidur Asli Baik

Berikut adalah apa yang sepatutnya berlaku apabila anda tidur: kitaran Anda melalui beberapa tempoh 90 minit antara tidur nyenyak dan cahaya. Yang tidur terbaik termasuk sekurang-kurangnya 6/5 daripada kitaran ini semalaman untuk masa tidur sejumlah kira-kira 8 jam. Kelajuan yang kurang daripada 8 jam tidur yang baik (dengan penekanan kepada baik) akan membawa kepada kurang tidur. Semua jenis masalah kesihatan yang timbul daripada kurang tidur, jadi mari kita bersetuju bahawa kekurangan tidur yang baik adalah berita buruk.

Memandangkan komen itu, bagaimana anda ingin mempunyai makanan tambahan herba yang boleh melakukan perkara-perkara berikut?

Melegakan keresahan dan masalah tidur pada waktu malam anda
Meningkatkan mood anda
Turunkan kebimbangan anda
Menenangkan anda ke bawah
Baki saraf anda
Asli Bantuan tidur dari Amazon
Bertahan pada topi anda, kerana herba hairanlah baru dari pokok Amerika Selatan sesuai penerangan ini dan banyak lagi. Nama biasa herba ini adalah Mulungu, saintifik Mulungu Erythrina, ahli keluarga kacang.

The alam tumbuhan menawarkan pelbagai jenis herba yang boleh membantu anda berehat, menguruskan tekanan, dan tidur yang lebih baik. Saya sentiasa disayangi valerian, hop, dan Kava Kava. Baru-baru ini, bagaimanapun, saya telah memburu sekitar untuk melihat apa herba lain yang digunakan di bahagian lain di dunia, dan saya gembira untuk mencari Mulungu dari Amazon. Seperti yang saya mengulas tentang latar belakang untuk Mulungu, saya mendapati bahawa ia adalah lebih daripada bantuan tidur semula jadi. Banyak kegunaan herba ini berasal dari sejarah yang panjang dalam perubatan kaum dan juga dari penyelidikan saintifik semasa. Ini adalah satu gabungan yang ideal bagi maklumat yang saya perlukan untuk mengesahkan penggunaan apa-apa jenis penyediaan herba.

Malah, apa yang saya dapati adalah bahawa persediaan herba Mulungu di tanah asli termasuk semua perkara di atas, ditambah dengan aplikasi berikut:

Hepatotonic (nada, baki, menguatkan hati)
Tekanan, kebimbangan, kemurungan, histeria, gangguan panik, gangguan kompulsif
Sedatif untuk insomnia, kegelisahan, dan gangguan tidur
Hepatitis, halangan, tahap enzim hati tinggi, sklerosis
Tekanan darah tinggi dan jantung berdebar-debar
Dadah dan nikotin pengeluaran
Tribal dan Herba Kegunaan Perubatan
Mulungu telah lama digunakan di Brazil oleh penduduk asli Amazon sebagai sedatif semula jadi, menenangkan sistem saraf overexcited dan menggalakkan tidur yang lebih baik. Walau bagaimanapun, ia adalah lebih daripada ubat tidur semula jadi. Dalam kedua-dua Utara dan Amerika Selatan sistem perubatan herba, Mulungu dianggap sebagai satu sedatif ringan yang sangat baik. Ia amat penting dalam persediaan untuk merawat insomnia dan kebimbangan. Dalam kedua-dua Peru dan Brazil, Mulungu juga digunakan untuk epilepsi.

Walaupun ia belum lagi terkenal di Amerika Syarikat, sesetengah pengamal herba kini mula menggunakan Mulungu histeria tenang dari trauma atau kejutan, untuk menenangkan sistem saraf, dan untuk merawat insomnia dan menggalakkan corak tidur yang sihat.

Aktiviti biologi dan Penyelidikan Klinikal

Kaum kegunaan perubatan Mulungu telah disahkan oleh penyelidikan saintifik dalam beberapa kajian baru-baru ini dalam Jurnal Ethnopharmacology, Journal of Natural Products, dan Brazil Journal Biologi dan Penyelidikan perubatan. Sebagai contoh, satu kajian yang menggunakan model haiwan (menghubungkaitkan untuk gangguan keresahan umum manusia, dan juga sebagai gangguan panik) telah dijalankan pada ekstrak Mulungu. Para penyelidik melaporkan bahawa ekstrak Mulungu itu mempunyai kesan yang sama dengan anti-keresahan ubat diazepam yang biasa ditetapkan. Ia telah dicadangkan dalam kajian ini bahawa fitokimia dalam Mulungu boleh mengubah beberapa jenis penghantaran maklumat sama dengan GABA (gamma-amino asid butyric). GABA digunakan secara meluas sebagai makanan tambahan untuk tindakan menenangkan.

Kajian lanjut juga disahkan penggunaan tradisional Mulungu sebagai agen antimikrob untuk tekak dan jangkitan kencing. Mulungu menunjukkan aktiviti anti-bakteria dalam kajian mengenai bakteria penyebab penyakit, Staphylococcus aureus, Mycobacterium fortuitum dan Mycobacterium smegmatis.

Kegunaan Praktikal Semasa

Mulungu masih belum diketahui secara meluas di Amerika Utara sebagai ubat tidur semula jadi. Walau bagaimanapun, ia adalah herba hutan hujan yang indah dengan kegunaan yang mantap di Brazil dan negara-negara sekitarnya. Yang sewajarnya dan sudah pasti akan mencapai lebih perhatian kerana lebih banyak herba dan pelanggan mereka menemui kuasa herba ini untuk membantu orang mencapai kesihatan optimum melalui pengurusan tekanan semula jadi. Sesungguhnya Mulungu memberikan kesan menenangkan yang sama Kava Kava, yang reputasi telah dilemahkan oleh propaganda media negatif tentang kerosakan hati sepatutnya yang telah membawa kepada kebimbangan yang tidak munasabah. Selain itu, sejak Mulungu mempunyai kesan positif tambahan ke atas hati, herba ini bersedia sebagai pengganti baru untuk Kava Kava.

New Bantuan tidur Herba

Saya sentiasa mencari cara-cara untuk orang ramai untuk mendapatkan tidur yang lebih baik dengan ubat tidur semula jadi. Mujurlah, mengenai penggunaan Mulungu, saya tidak perlu untuk memanggil mana-mana rakan-rakan saya di Rio de Janeiro untuk mendapatkan beberapa bahan untuk saya. Pengimport herba juga telah menemui herba ini dan membuat ia boleh didapati di Amerika Syarikat ini adalah apabila saya mendapat pasukan penyelidikan saya bersama-sama dan mencipta formula yang menggabungkan Mulungu dan beberapa bahan-bahan lain yang terkenal untuk meningkatkan tidur yang baik. Kami datang dengan apa yang kita panggil, Formula Mulungu Tidur. (Dengan cara itu, seandainya anda mempunyai peluang untuk mencipta formula makanan tambahan diri anda, salah satu daripada faedah anda adalah dapat memegang WAY kos ke bawah. Anda akan melihat apa yang saya maksudkan apabila anda menekan pautan di atas yang membawa anda ke kedai pemakanan saya.)

Mulungu dan Pengurusan Tekanan

Herba ini adalah lebih daripada ubat tidur semula jadi. Orang yang menggunakan Mulungu atau mana-mana herba lain untuk tidur semula jadi juga seolah-olah untuk menguruskan tekanan setiap hari lebih baik. Dan ini membawa kepada tidur yang lebih baik, dan pengurusan tekanan yang lebih baik. Apa cara yang baik untuk mendapatkan hidup!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar