Bagaimana untuk Pukul Cancer dalam 30 Hari Atau Kurang - Menggunakan Protokol Asli Dengan Tiada Kesan Sampingan

Bagaimana untuk Pukul Cancer dalam 30 Hari Atau Kurang - Menggunakan Protokol Asli Dengan Tiada Kesan Sampingan

Terlalu sering menjadi mangsa kanser membuat andaian bahawa doktor dan terapi tradisional mereka hanya berharap untuk berjaya mengalahkan penyakit ini. Satu peratusan tertentu pesakit kanser menjadi lebih baik dengan kemoterapi dan radiasi, bagaimanapun, terlalu ramai yang tidak. Seperti yang dapat dilihat daripada kadar kanser kematian. Apa yang ramai orang tidak tahu adalah bahawa mereka boleh menggunakan proses semula jadi badan mereka untuk menghentikan kanser mereka di trek.

Selama beberapa dekad, para saintis telah menyiasat satu kaedah alternatif untuk menghapuskan kanser. Maklumat yang mereka mendapati adalah mudah dan membolehkan setiap orang untuk mewujudkan persekitaran di dalam badan nya di mana sel-sel kanser tidak boleh hidup.

Kita tahu bahawa semua sel-sel di dalam badan kita perlu dibekalkan dengan tenaga daripada beberapa sumber untuk berfungsi. Tenaga ini berasal daripada glukosa, yang badan menghasilkan dari mana-mana karbohidrat yang kita makan. Sel-sel kanser adalah pemakan rakus dan tidak cekap dan oleh itu perlu banyak glukosa berkembang dan merebak. Pemotongan bekalan tenaga ini daun sel-sel kanser dengan tidak ada cara untuk terus berkembang dan, akhirnya, mereka layu dan mati. Hanya dengan kelaparan sel glukosa, anda boleh menghapuskan kanser, jika dilakukan dengan betul.

Ia adalah hebat untuk memotong bekalan tenaga kepada sel-sel kanser, tetapi bagaimana pula dengan sel-sel yang sihat? Jangan mereka memerlukan glukosa untuk tenaga juga? Dalam keadaan normal, sel-sel sihat juga menggunakan tenaga daripada karbohidrat juga. Walau bagaimanapun, ia adalah mungkin untuk menggalakkan badan anda untuk membuat tenaga yang ada pada sel-sel yang sihat dengan cara lain. Tenaga daripada lemak boleh digunakan untuk kuasa sel-sel sihat apabila tidak ada apa-apa glukosa didapati. Sel-sel kanser tidak mempunyai keupayaan untuk menggunakan tenaga daripada sumber ini.

Dengan mengikuti pelan mudah untuk menghapuskan glukosa sambil menambah lemak tertentu, anda boleh memaksa badan anda untuk memberi makan sel-sel tetapi tidak sel-sel kanser. Dengan semua kesan sampingan yang didokumenkan dengan baik dan keputusan yang tidak konsisten yang datang dengan terapi arus perdana tradisional, berikutan protokol ini adalah sesuatu yang boleh anda lakukan untuk menggunakan kuasa semula jadi dan kebolehan badan anda untuk memaksa kanser dan dalam. Hanya dengan memberi tumpuan kepada makan makanan yang tinggi lemak dan rendah karbohidrat, badan anda menjadi tempat di mana sel-sel kanser tidak boleh hidup. Tambah dalam beberapa tips yang selamat dan teknik dan kanser anda boleh hilang dalam masa beberapa hari atau minggu.

Keindahan pelan ini adalah bahawa anda boleh mengawal keputusan anda sendiri dan mengawal kesihatan anda sendiri. Dengan memberitahu diri sendiri dan mengambil kesempatan daripada penyelidikan saintifik terkini, anda tidak perlu bergantung semata-mata kepada rawatan mahal dan invasif untuk menyerang kanser anda. Kami mempunyai pengetahuan yang mencukupi mengenai mengancam metastasizing sel-sel kanser untuk melancarkan serangan dan mengusir mereka sekarang!

Ia adalah dalam kepentingan terbaik anda untuk membaca lebih lanjut mengenai pelan rawatan ini mendapati secara tepat bagaimana badan anda menggunakan lemak untuk kuasa sel-sel sihat. Sekarang adalah masa untuk mendidik diri anda dengan semua maklumat yang penting yang anda perlukan untuk melancarkan pertempuran menang melawan kanser. Badan anda mempunyai alat nnow anda hanya perlu belajar bagaimana untuk menggunakan mereka!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar