Jangkitan Yis adalah Berjangkit - Penyembuhan ia ke jalan yang Asli

Jangkitan Yis adalah Berjangkit - Penyembuhan ia ke jalan yang Asli

Jangkitan Yis berjangkit. Anda perlu untuk menyembuhkan secara semulajadi dengan segera untuk mengelakkan jangkitan orang yang rapat dengan anda. Lelaki atau wanita boleh dijangkiti jangkitan yis. Jika anda sudah berkahwin, terdapat bahaya yang hebat untuk menjangkiti satu sama lain. Jangan mengabaikan gatal-gatal dan sakit, anda mungkin sudah dijangkiti yis dan jangkitan kulat lain. Dadah dan ubat lain hanya berhenti gejala jangkitan tetapi mereka tidak sampai ke akar perkara itu. Penawar semula jadi adalah lebih baik pada mendapatkan kepada punca penyakit ini.

Ia adalah memalukan untuk mengakui bahawa anda mempunyai jangkitan yis. Tetapi seperti anda, saya juga mempunyai jangkitan yis. Saya mempunyai tanda-tanda seperti pustules dan ruam, saya berasa resah dan tertekan, saya telah gatal-gatal dan sakit, dan saya mempunyai banyak tanda-tanda bahawa saya diabaikan. Saya berasa begitu sakit bahawa saya tidak boleh mengabaikannya lagi. Lalu aku pergi kepada doktor saya. Dia memberitahu saya bahawa saya mempunyai jangkitan yis. Dia memberikan saya pelbagai ubat-ubatan yang tidak bekerja untuk saya. Ubat yang dia memberikan saya hanya membuat gejala hilang dan tidak jangkitan yis.

Saya melihat dalam talian dan saya mendapat tahu bahawa terdapat cara semula jadi yang boleh menyembuhkan apa-apa jangkitan yis berjangkit. Berikut adalah beberapa perkara yang saya pelajari.

1. Apple cider cuka mandi besar untuk menyingkirkan mana-mana jangkitan yis yang berjangkit. Semua yang anda perlu lakukan adalah meletakkan jumlah yang liberal epal cider cuka dalam air mandi anda. Berendam di dalamnya selama beberapa minit, kemudian hanya mandi dan basuh dengan sabun bukan berubat.

2. Minum minuman probiotik adalah cara yang berkesan untuk mencegah jangkitan yis mana-mana di dalam badan kita. Ini jenis minuman membantu dalam menyeimbangkan pH badan supaya albicans candida semula jadi dalam badan tidak akan menjadi gila dan menjadi berjangkit.

3. Madu juga probiotik a. Anda boleh menggunakannya dengan menggunakan jumlah yang liberal di kawasan yang terjejas. Ia akan mengimbangi tahap pH kawasan yang terjejas dan ia boleh menggalakkan pertumbuhan bakteria yang berguna yang akan mengawal yis dalam badan anda daripada menjadi berjangkit.

Satu lagi cara untuk mengelakkan jangkitan yis yang berjangkit adalah untuk makan makanan yang kurang manis. Makanan bergula biasanya penuh dengan karbohidrat. Karbohidrat yang berlebihan membuat beberapa jenis ketidakseimbangan dalam badan anda. Ini boleh menyebabkan jangkitan yis mulut dan faraj. Oleh itu, makanlah makanan yang seimbang sebanyak yang anda boleh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar