Merangsang dan Pembaikan DNA Anda Dengan Beats Binaural

Merangsang dan Pembaikan DNA Anda Dengan Beats Binaural

Hari-hari ini penuaan mencegah adalah salah satu topik yang paling panas dalam perbincangan. Anda telah melihat untuk produk yang akan membantu melambatkan proses penuaan iklan di TV. Sebahagian daripada ini mempunyai kaitan dengan kosmetik, manakala fokus lain pada makanan kesihatan yang akan membuat anda muda. Selain dari semua ini, terdapat satu lagi teknik yang boleh membantu membuat anda muda! Teknik ini adalah dengan menggunakan berdegup binaural untuk membaiki DNA yang rosak!

Realitinya adalah bahawa kerana badan anda menggunakan tenaga, beberapa bahagian sel-sel anda rosak dalam proses. Sebagai sel-sel anda tumbuh semula, setiap sel berturut-turut adalah sedikit lebih teruk daripada yang sebelumnya. Ditambah dengan teori yang idea bahawa kita hanya perlu kami penuaan telah diprogramkan ke dalam gen kita. Sudah tentu, faktor-faktor ini boleh diubah secara langsung atau tidak hanya dengan bagaimana kita menjaga diri kita sendiri, tetapi akhirnya, ini adalah mengapa anda umur.

Satu-satunya perkara yang kita perlu bertarung penuaan setakat ini adalah dengan hanya kekal sihat. Senaman dan diet yang baik begitu membantu dalam menjaga diri anda dalam bentuk. Ini menghalang kematian awal anda dan memastikan anda daripada mendapat penyakit jantung, kanser, dan apa-apa bilangan penyakit disebabkan oleh daya luar. Kami juga boleh melabur dalam makanan jenis anti-oksida yang membantu mengurangkan pada kerosakan yang disebabkan oleh replikasi sel dan tenaga terbakar. Teh hijau, buah-buahan dan sayur-sayuran dan makanan tambahan semua sangat tinggi dalam anti-oksida.

Bagaimana pula dengan idea ini binaural beats untuk membantu membaiki DNA? Bunyi seperti satu konsep yang aneh, bukan? Yang benar adalah bahawa menggunakan berdegup binaural adalah senjata yang berdaya maju dalam pertempuran untuk menjaga sel-sel anda dari penuaan. Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa frekuensi Delta boleh merangsang DNA anda dan membantu mereka untuk pulih. Walaupun tidur membantu badan dan sel-sel anda untuk mendapatkan semula, kadang-kadang tidur tidak memberikan anda jenis lain badan anda memerlukan. Kerana keadaan di luar, lebih kerap daripada tidak, kita perlu resah, tekanan dibelenggu sesi tidur. Itu adalah di mana berdegup binaural boleh membantu.

Proses menggunakan berdegup binaural untuk membantu membaiki DNA anda adalah agak mudah. Anda hanya meletakkan beberapa fon kepala pada dan mendengar beberapa rakaman tertentu. Promoter CD ini mendakwa bahawa rakaman terdiri daripada dua frekuensi yang dipam ke dalam setiap telinga secara berasingan. Otak mengkompensasi dengan mewujudkan gelombang Delta sendiri yang sempurna antara kedua-dua yang terpengaruh dengan telinga. Hasilnya ialah gelombang penyembuhan yang disebarkan ke seluruh badan anda. Keputusan yang hampir serta-merta, dan juga boleh dua kali ganda jika anda mendengar semasa anda tidur.

Walaupun ada banyak cara untuk menjaga diri anda daripada penuaan, ia adalah baik untuk mengetahui bahawa menggunakan berdegup binaural boleh menambah usaha anda. Dengan kerja yang sangat sedikit, anda boleh membantu tune badan anda ke dalam keadaan meditasi, santai fikiran di mana sel-sel badan anda akan dapat tumbuh semula. Apa cara yang mudah untuk sel-sel anda untuk mendapatkan bantuan yang mereka perlukan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar