Cara Semulajadi Merawat Asid Reflux Itu Bantuan

Cara Semulajadi Merawat Asid Reflux Itu Bantuan

Ramai orang di dunia (terutamanya Amerika Syarikat) mengalami refluks asid. Syarikat-syarikat preskripsi yang bergolek dalam adunan dari Zantac dan doktor lain yang ditetapkan dan lebih ubat-ubatan kaunter.

Tetapi, terdapat ramai orang di luar sana yang mahu merawat refluks asid mereka secara semula jadi sama ada kerana mereka bosan dengan mengambil ubat, ubat itu hanya memberikan kelegaan sedikit atau sementara, kos terlalu banyak, mereka bosan dengan kesan sampingan yang negatif, atau mereka seperti saya dan hanya membenci mengambil pil. Ada yang sedar bahawa ubat preskripsi untuk rawatan 4-8 minggu dan bukan hayat.

Sebagai alternatif kepada ubat-ubatan preskripsi, banyak bergantung kepada cara semulajadi untuk merawat refluks asid. Dari herba untuk tumbuhan untuk makanan tertentu yang membuat asid dalam perut neutral. Halia, biji Adas, dan teh herba merupakan beberapa nama. Mengelakkan makanan tertentu dan makanan walaupun coklat dan lemak goreng juga boleh membantu.

Makan makanan yang lebih kecil dan lebih kerap serta mengelakkan lebih makan juga boleh membantu. Makan setiap 2 jam dan hidangan kecil berbanding 3 hidangan besar membantu. Penyelidikan juga menunjukkan bahawa makan makanan yang terakhir hari selepas 06:00 juga boleh menyumbang kepada refluks asid.

Beberapa sebenarnya panggilan untuk menaikkan kepala katil 6 inci untuk membantu menjaga asid daripada "keluar".

Saya melakukan banyak penyelidikan dalam talian dan mendapati bahawa tidak membantu sebanyak yang saya cuba yang bekerja. Saya memutuskan refluks asid dan disimpan isteri saya pulang kerana saya akan cuba duduk untuk seketika. Saya akan cuba meminum susu (yang hanya seolah-olah membuat saya lebih teruk). Saya cuba minum air. Akhir sekali, saya mengalah dan pergi ke doktor. Dia memberikan saya beberapa ubat-ubatan preskripsi dan menghantar saya pulang. Saya cuba satu yang bekerja dengan baik, dan kemudian dia beralih meds saya. Yang seterusnya tidak bekerja sebagai baik. Plus, saya hanya membenci mengambil pil.

Terdapat banyak ubat semula jadi lain yang boleh bekerja juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar